Dlaczego klasyczne perfumy sprzedają się źle?

Perfumy, które są klasyką, na przykład perfumy Chanel No5 są niestety bardzo niechętnie kupowane przez kobiety. Nie cieszą się one taką popularnością jak wszelkie nowości. Jest to zauważalny trend, o którym piszą sprzedawcy, dystrybutorzy oraz znawcy kobiecych perfum. Dlaczego jest tak, że perfumy, które uznawane są za klasyczne tak słabo się sprzedają? Przede wszystkim, jak twierdzą specjaliści, jest tak dlatego, że trzeba ich długo szukać w drogeriach. Perfumerie zalewane są nowościami, a także reklamowanymi produktami. Najmocniej reklamowane są perfumy, które są sygnowane imieniem kogoś znanego. Na przykład zapachy Victorii Beckham. Klasyczne perfumy zazwyczaj znajdują się w drogeriach w dość niewidocznych miejscach w myśl zasady, że do klasyki klienci i tak dotrą jeśli będą tego potrzebowali, bo marki są bardzo znane. Jednakże wydaje się, że nie jest to odpowiednia strategia sprzedaży, bo marki te sprzedają się słabo. Po drugie, jak twierdzą same klientki, klasyczne perfumy są bardzo oczywiste i nie każda kobieta chce pachnieć tak jak wszystkie. Po trzecie – perfumy te są dość drogie.

Comments are closed.

Search
Categories
Links: